Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, februari 22, 2008

Youtube är lite knäppt just nu. Eller kanske inte så lite. Jag tänkte ladda upp söta videos på vaffsingarna (alltså valparna, voffsinagr är stora hundar). Jag fyller vad videon ska heta osv och sen kommmer jag till nästa sida. Där finns det en knapp "Browse", självklart trycker jag på den och då står det "Please select a file to upload". Åhhh. Sen skulle jag ladda upp en bild här men min webläsare har uppenbarligen kortslutit alla "browse"-knappar så ja, ni får vänta ett tag på söta vaffsevideos.

Var frstn i Helsingør igår. Trevligt. Jag klappade sjöstjärnor, sjöborrar, anemoner och en rocka. Jag har bestämt mig för att lära mig dyka, om jag så ska betala massa dyra pengar för en öronoperation så att det inte slår lock för öronen bara man går upp för en backe.

Inga kommentarer: