Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, februari 13, 2008

Krångel utanför Elmo

Älsk ligger och sover. Det känns helt overkligt att faktiskt vara här. igen. med honom. HONOM. Min älskade knas. Åh vad jag älskar honom!

Men det jag egentligen skulle skriva var att nu, efter krångel i massor (vad säga t.ex. om icke-fungerande internetinkopplingsställe, trådlösa tangentbord och skärmar utan el?) så sitter jag här med fullt fungerande dator. Jag fick inte gjort nånting för det var Elmo (Men in Trees alltså) ikväll och sen top modell o ja, ni vet hehe.

Blixman har en tävling just nu ^^ Tänkte tipsa om den eftersom min är avslutad!
Garderobsgrubbel har också en tävling!

Gonatt

Ja jag vet att mina rubriker är helknas, men det är som det som är halva nöjet med att blogga!

Inga kommentarer: