Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, maj 30, 2008

Begravning, cykel och tårta och blä

Jag mår så jävla illa så det är inte klokt. Känner mig helt spyfärdig. I förrra veckan eller nåt när vi lagade massa mat för kommande månad så gjorde jag även specimo att äta idag eftersom mamma skulle komma. Glad och med stor aptit hugger jag in på det... och håller på att spotta ut det. Jag kan lugnt säga att det var en så äcklig smak så jag kommer inte att äta specimo på väldigt, väldigt länge. Iurk.

Men jag har även gjort andra saker idag. Som begravningen till exempel. Den var fin och så där. Grät gjorde jag inte. Alla andra grät. Men jag gjorde det inte, jag har nog gråtit klart. Sen var det fika. Stor bit smörgåstårta fick alla (man fick ju inte ta upp själv) så då trodde jag inte det skulle bli nåt mer. En halvtimme senare så blev det dags för en stor bit prinsesstårta. Så jisses vad mätt man var sen.

Och ny cykel har jag nu :) En ful gammal sak. Blå dessutom, blärk. Men den har massa fördelar jäntemot den andra:
*Pakethållare
*Stödben
*Bra bromsar
*Inbyggt lås
*Dynamolampa
Så jag är jätteglad! 200 spänn bara och mamma o pappa betalar hela kalaset! Tjoho!

Inga kommentarer: