Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, maj 16, 2008

Lyx-problem?

Okej nu börjar jag bli grymt irriterad på det här. Riktigt jävla irriterad börjar jag bli. Jag har alltså alla mina gmail-adresser kopplade till min POP-klient Outlook Express. Att få mejlen dit är inga problem, fungerar felfritt. Men att få mejlen ut därifrån när man ska skicka dom går åt helvete och jag följer Gmails instruktioner till punkt och pricka men inget vill hända. Får bara felmeddelande hela tiden. Åhhhh, någon som vet vad jag ska göra?






Här är då de två sista fotona jag fixat idag. Som ni kanske märkt är dom väldigt olika allihopa... Har en idé till som jag fotat men jag hann inte fota mer än två bilder igår och ingen av dom blev helt rätt, så jag vet inte riktigt om jag ska orka ta om den. Jag tror nästan det eftersom det faktiskt är den bildidé jag är mest nöjd över. Till och med lite mer nöjd än vad jag är över nagellacksbilden.

Last Chaos nästa! (Klicka för större bilder!)

Inga kommentarer: