Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, maj 15, 2008

old vs new jewellery

Har nu suttit med en ny version av smyckesbilderna i photoshop. Mest för att fixa färgerna och sådär. Ljuset hade blivit lite fel och det som, för mig, såg ut som rosa hade blivit orange upptäckte jag i Camera Raw. Hoppsanhoppsan som det kan gå. Men det var lätt fixat och nu förstår jag också varför jag tyckte bilden var lite dassig i färgerna. Funderar på att fixa till min safirvingar-sida lite men sen insåg jag att jag ju har min fotohemsida att fixa också så jag får väl se hur det blir. Men nu ska ni få vara jury och säga vad ni tycker om de gamla smyckesbilderna vs den nya.



vs




Jag vet att det inte är samma smycke, men jag hade inga gamla bilder på det här rosa. Så tycker ni den nya eller de gamla bilderna är bäst?

Edit: Ser nu att de gamla bilderna inte syns, ska försöka fixa det så fort som möjligt!
Edit 2: Nu ska det nog funka! Och förresten, de kostar 100 kr styck (inkl frakt) om nån vill köpa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker faktiskt att det nästan va finare med de gamla bilderna :)