Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, maj 25, 2008

En okänd snygging

För första gången sen Charlotte vann förra gången, har jag faktiskt varför en låt vann. Till att börja med
Bröderna Olsen: Visst, smörig tjejtjusar-låt men där fanns så himla många som var bättre.
Tanel Padar, Dave Benton och pojkbandet 2XL: Ähum, jag var fortfarande sur efter förra årets så jag kommer inte ens ihåg låten.
Marie N: Kommer inte ihåg den låten heller. Så den kan inte varit så bra.
Serteb: Fyfaaan, vad kass låt. Nu kan jag åtminstone höra den, men altlså näe usch vad dålig den är!
Ruslana: Okej, trevlig och rolig, men alltså hallå? Vinna?
Helena Paparizou: Samma sak här, långt ifrån bäst
Lordi: Helt okej låt, hårdrockare som jag är. Men i ESC? Nejtack. (jag erkänner jag röstade på dom, mest för att jag ville se vilka reaktioner det blev när dom vann)
Marija: Hallå, uschuschusch.

Som ni kanske märker har jag tyckt en del låtar varit bra, men långt ifrån klockrena toppfemmare. Den här var det. Och tänk, en Strativarius, mjo, en fiol i världsklass plus en skridskoåkare i världsklass plus en okänd snygging som de påstår är känd är tydligen ett vinnande koncept. Jaja, nattinatii folks. Nu ska jag gå o mysa med min snygging!

1 kommentar:

Anonym sa...

all sorts schlager är en skam för musik.