Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, maj 08, 2008

Tystnaden sänker sig över oss

Idag är det torsdag och jag har inte bloggat på två dagar. Livet blev med ens ganska uppochnervänt fast egentligen inte. Jag väntade mig detta men det blev ändå konstigt. Idag ska vi rensa ur skafferi och liknande på Kanalgatan och sen drar vi hem till Patrik igen. Nästa vecka så blir det kanske mer att packa ner, men trots att detta var väntat så är det ingen som tänkt på någonting och det känns jobbigt för att då vet jag inte alls vad jag kan ta tag i.

Jag sitter coh tänker att jag borde göra lite skolarbete samtidigt som jag inte vet var jag ska hitta orken. Egentligen är det ju bara att sätta sig och göra det, men det är lite frustrerande när jag inte gör det. Men lite tog jag tag i skolarbetet idag och bestämde mig för att jag skippar ett eventuellt MVG och stannar hemma istället där jag behövs. Så ingen resa till Torsås för min del alls. Jag vill ju, men jag orkar inte. Inte som det är nu.

Inga kommentarer: