Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, maj 29, 2008

Perfekt bild på cykeläventyr


Det här är nog min mest perfekta bild någonsin, jag älskar den. Älskar, verkligen!


Den här är riktigt läcker i färg också, men till slut valde jag bw.


Det här blev en riktig utmaning för mig igår faktiskt. Vi skulle cykla till hamnviken och se hru det såg ut där, emn på väg dit cyklade vi förbi ett ställe där det var jätteintressant miljö (ur fotosynvinkel) så då stannade vi där och fotade ett tag och det kändes jätteutvecklande att försöka integrera miljön runt växterna i fotona!


Samma ställe här som på bilden ovan.


Utanför lägenheten. En bra bild, jisses vad jag måste skakat så många bilder som jag slängde.

Igår var vi alltså ute på cykeltur. Det var riktigt riktigt mysigt. Men pga spänningshuvudvärk i två dygn trodde jag det skulle börja åska och när jag så trasiga moln en bit bort fick jag värsta paniken hem. Väl hemma och efter ha lugnat ner oss lite så blev det istället stålande sol. Så vi for in till Piteå och Niklas köpte kostym. Senare så for vi till Patrik där dom rensade ur alla kartonger och jeg kollade på TV. Plus att jag fick årets första myggbett. men jag lever än, jag ver förutseende nog att fråga Patrik om kestine så benet är inte uppsvullet eller nånting, kliar inte ens. Jätteskönt faktiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

det var verkligen en jättefin bild på rosen! :) tack för ditt namnförslag karina. :) haha, kanske det? ;)