Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, maj 03, 2008

Sand Golems

Skulle köpa rosor idag, eller några andra rosa blommor för att fota överraskningen ( jag har fortfarande inte fått nå mejl från dig som vann!) men de enda som var rikitg bra till ändamålet var en bukett som kostade 70 spänn . suck. Så jag ska leta lite senare och se om jag hittar nå bättre...


Men just nu spelar vi Last Chaos, här är en bild från gårdagens spel. Niklas ska en "Soft Sand" så nu står vi (våra karaktärer) o skjuter ner s.k. Sand Golems, jättar som är ca 3 gånger så höga som oss. Vi har väl skjutit ner hundra stycken nu, minst. Och vi får ca 50 guldmynt var per Golem. Och om man ska köpa sån här Soft Sand så kostar den mellan åttio och hundra tusen. Och i den här takten lär vi tjänat ihop pengarna för att köpa en istället för att få de när vi slår ner Golems. Skoj. Verkligen. Men vad gör man inte för den man älskar haha.

Nu fick han en sån. Och han måste ha en till. Den ska vi köpa. Eller han ska köpa det.

1 kommentar:

xuthus sa...

hihi där står du och min Silverspoon :)