Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, augusti 16, 2008

Emma

 
Framtidsblogg: Nu är jag på väg mot Hovdala. Eller borde vara om både jag & Annika är i tid. Kanske kommer jag att ha denna klänning på mig som Emma hade på medeltidsveckan. Eller kanske den röda. Annika trodde nämligen inte att där fanns nån KCH-klänning till mig...
Eller så använder jag den här dräkten. Pappas. Att tänka på är att han är 180-nånting och alltså 20 cm längre än mig. Och hur mkt större hans midjemått är ska vi inte prata om, haha. Bild 1 är jag fullt påklädd på och bild 2 leker jag balettdansös. Eh.. dansare.
 

Jag älskar att klä mig i herrkläder, haha. men jag ska se om det inte finns nån mer i min strl där... De bruakr ju ha ont om herrar så.

Inga kommentarer: