Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, augusti 15, 2008

Praktisk & opraktisk klänning

Annika ska ju som (kanske) sagt göra en medeltidsklänning till mig. Och vid genomgång av nevnariens illustrator-arkiv hittade jag två stycken. perfekta. Typ *wooooow* sån ska jag ha. Sen sa pappa att man kan ju göra den ombyggnadsbar genom att göra externa ärmar som man snörar fast. Ett par som dom på bilden och ett par helraka mer praktiska. Det låter ju helsmart! Bild två är väl mer en extraklänning att ha när man springer på medeltidsveckan och det har regnat och finklänningen är dyngsur. Eller nåt. men jag gillar den med!

lite trist på ett sätt att jag inte är en sån där som snor bilder hit & dit för det hade ju självklart varit roligare att visa dom här i inlägget! Men istället kommer länkarna här:
Bild 1 & Bild 2
och bild på "praktisk-ärm-klänning" kommer här:

Inga kommentarer: