Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, augusti 21, 2008

En liten del av en svartvit bild

 
Jag känner mig bara som en liten, liten del av bilden ibland. Som mannen här på bilden. Han syns så tydligt, men samtidigt är han bara en liten del av bilden. Är det bra eller dåligt? 
Jo frstn: Nån som hänger på till "Ta bättre bilder 2"? Jag kopierar nedan vad som är skrivet på deras hemsida: 
Med hjälp av traditionell mörkrumsteknik skapar vi egna svart/vita fotografier.
Material (film och fotopapper) tillkommer. Vätskor ingår i cirkelavgiften. Du måste ha tillgång till en analog system- eller kompaktkamera.
Sista anmälan: 28 oktober
Mer info: Lotta Pedersen 040-10 87 88

Vid ÖPPET HUS den 7 september träffar du Katalin Takacs som informerar om kurserna i fotografering samt visar lokalerna.
Information och rundvisning:
1:a - kl. 15.00-15.30
2:a - kl. 15.30-16.00
Samling i receptionen, Ystadsgatan 53, Malmö. Välkommen!

Kursen är på 3x2,5 timmar och kostar 675 kr. Ja ni kan ju läsa mer på hemsidan.

Inga kommentarer: