Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, augusti 15, 2008

istället för fiske

Det blev ominstallation av windows. ähum ja.

Fiska ikväll kanske... Finns det nåt man kan fotografera när man fiskar? Dokumentfotografering? Problemet är att man egentligen skulle haft ett 12mm-objektiv då. Helst ett fish-eye. Men nu har man ju inte det och det enda objektivet som kommer att klara mörkret är 50mm. Vilket innebär att jag skulle behöva sitta i en egen båt för att kunna fotografera så att alla kommer med. Jag skiter nog i det där med att fiska ikväll.

Istället får ni bilder på Trix. Och Emma. Och Elin. Kanske på Nina också, men jag har ännu inte hittat någon bild som jag som fotograf är helt nöjd med. Jag är övertygad om att hon skulle vara det. Men jag är inte det. Och Gabbi såklart! Där finns det också många bilder som jag är tveksam till från min sida, men där finns i alla fall en bild som kommer upp.

Inga kommentarer: