Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, augusti 17, 2008

Vad gör Trix!?

 
Framtidsblogg: Ännu en bild från Trix under deras gratisshow på medeltidsveckan. Jag tycker erkligen om detta fotot och för er tänker jag nu berätta vad som egentligen sker. Ni ser ju bara lite vit eld och så. Emma/Nina/Elin/Gabbi/Nån annan, får rätta mig om jag trots allt tänker fel!
Killen längst till vänster med stora eldflamman svingar runt ett stort klot som det är eld på, klotet är väl ca 60 cm i diameter så det är inget litet klot. De två andra killarna har fäst eld vid sina skor som de springer runt med. Eller rättare sagt någon slags tomtebloss. Dock syns det ju inte med så här lång slutartid o det sprakar heller inte så jag är inte helt hundra.
Det här är helt klat nånting jag tänker se nästa år också!

Inga kommentarer: