Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, augusti 16, 2008

Innan var det sten, nu är det stock

Denna är jag grymt sugen på att skriva ut i canvas och sätta upp på väggen. Den här krävde dock sex bilder för att bli precis som jag önskade. jag älskar när jag ser fotona innan jag tagit dom och sen i datorn så ser man att det verkligen blev så som man ville ha det! Oftast så blir det ju liiite annorlunda i alla fall. men ändå, vilken fullträffsdag det här var. Två bilder som blev exakt som jag tänkte och många andra bilder som blev riktigt grymt bra!

och några ord hoppar fram i skallen på mig, en minidikt kanske man ska säga...
över stock och sten
porlar vattnet
mjuka vågor
fort fall
Så då kanske ni kan gissa vad nästa bild blir?

1 kommentar:

Anonym sa...

du fångade mark-kontrasterna =)