Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, augusti 03, 2008

Fanny stryper mig


om det står vilket band det är. Men om ni är jättenyfikna får ni väl lista ut det själva. Haha. Men den här artisten är det enda som spelas i min mp3-spelare. Trots att jag har annat att lyssna på.

Likadant var det med nightwish, jag spelade bara dom ändå tills jag kunde avgöra efter 3 takter vilken låt det var. Ändå tills jag kunde alla låtarna mer eller mindre utantill. Egentligen ändå tills de splittrades. Det bandet kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Vi får väl se om det blir så med mitt nya favoritband. Men jag vill ju inte att de ska splittras, så jag hoppas att det inte blir så.

Fanny och alla andra som lyssnar på detta band, vilken är er favoritlåt?

1 kommentar:

xuthus sa...

Typ alla låtar är ju grymma men just nu kände jag för att skriva "the perfect fit".