Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, augusti 12, 2008

Tchüss & Goodbye

Det är över. Slut. Finito. Och han säger vi inte har pratat om hur dåligt vi har det. Som om vi nite har pratat om det och köpt plåster till våra sår. Men det läker aldrig och kommer aldrig att göra. För det är slut och finito. Det är över och goodbye. För någon gång så måste jag faktiskt också se till att jag är egoistisk och inte bara tänka på andra. Jag kommer må bättre. I sinom tid. Men först ska jag lufta mina sår.

2 kommentarer:

xuthus sa...

Visst hade vi pratat en del även om du verkade ha problem med den biten, åtminstonde att prata med mig.

Anonym sa...

Minna, kalendern kommer snart! Det är Ordning&Reda som skickar dem och tjejen jag kontaktat har varit på semester. Men nu är hon hemma igen.. Ber om ursäkt för att det tagit sån tid! :)