Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, mars 10, 2008

355 mot 19

En mapp innehöll för en kvart 355 bilder. Nu innehåller den 19. Va fan är det för fel på mig som inte rensat upp innan? Nu har jag bestämt mig för att fixa en hemsida och jag måste då säga att det är ett jävla jobb att gå igenom förra årets bilder. Nu är väl alla mappar inte så hemska som denna 355-bildersmappen, men ofta så rensar jag bort var 15:e bild. suck och hujedamej.Förresten, imorgon bär det av hemåt. Om inte tåget är försenat mer än tre minuter, då blir det i övermorgon. Och så ser jag att klockan ju är halv ett, så då får det väl bli idag respektive imorgon dårå. Kanske borde packa? Menmen, nåt av nyårslöftena ska man väl hålla, är det inte vikten (jag har faktiskt gått ner lite granna!) så får det väl bli bildrensningen dådå.

Inga kommentarer: