Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, mars 07, 2008

Shoppa för tusan


Eller för tusen, hur man nu ser det. Jobbat lite här nere och efter lite shopping i hlm (jackan) och mycket shopping i malmö så har jag nu inhandlat en jacka (jag vet att det är ett sabla tjat om den men den är ju så snygg!), ett linne och ett oranget diadem som ni kan se på bilden. Sen har jag även köpt ett vitt diadem och ett rött med vita prickar + en orange ögonskugga, ett smalt lila skärp, ett par snygga skor (boots) från dondonna, ett pennskrin, en penna, en sax... Sen var det nog inte mer,tror jag... Eller jo, tre par örhängen, fast dom hänger inte så mkt haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jag tänkte väl att lindex har det...finns ingen chans annars att jag hade fått på mig de småsmå storlekarna.
hehe
kram!