Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, mars 13, 2008

Nyttiga Skåne vs onyttiga Öjebyn

Nu har man varit i skåne o varit nyttig en hel månad. Och ändå hände det som jag var rädd för: jag kommer hem och har noll lust att vara nyttig. Jippi alltså. Jätte-ironiskt jippi. Menmen, jag skyller bort det på vissa saker, som att: igår ingen träning = ingen aptit på riktig mat, skolbeskedet = massa gottis, onsdag= massa gottis (fast det sista ska det bli ändring på). Och idag skyller jag på att knäckemackorna är flera månader gamla och av fel sort plus att vi inte har någon mjölk. Och hur god ICA Crunchy än är, så är den väldigt torr utan mjölk/fil till.

Hintar om tävlingen också dådå ^^ Ni med blogg får jättegärna länka hit så att det blir fler tävlanden!

Inga kommentarer: