Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, mars 17, 2008

Multimedia-skrivbord

Nu har man nytt skrivbord där ALLT får plats.

  • Skärm - check
  • Högtalare - check
  • Tangentbord - check
  • Sändare till T-bord - check
  • Skrivare - check
  • Mobilsladd + mobil - check
  • Sladd till t.ex. Kameran - check
  • Kamera - check
  • Läxor - check
  • Mus - check
  • Pennskrin - check
Ja och sen har man ju fortfarande massa plats över! Fast vad det ska utnyttjas till får man väl se. Jag tog ju bilder med mobilen som skulle laddas upp här men datorn har startat krig mot både telefonen (som bilderna ligger på) och skrivaren (som inte har med bilderna att göra) så jag är just nu sktisur på den tekniska sidan av mig som inte får detta till att funka. Pappa ringer om en halvtimme och ska hjälpa mig men jag tvivlar på att det blir så mkt bättre.

Så nu ska jag ägna mig åt en Sweeney Todd - recension i 33 minuter. hejdå.

Inga kommentarer: