Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, mars 13, 2008

Biblioteksbesök

Ett besök som förr i tiden var bland det roligaste jag visste har nu blivit ett plågsamt måste. Jag bor precis bredvid bibliotek, ett hur och en halv lägenhetslänga mellan. Jag skulle kunna springa dit i bikini i -40 grader utan större problem, så nära bor jag. Tyvärr är biblioteket tråkigt, litet och har personal som inte alls anstränger sig för att lära känna låntagarna. Usch. Menmen, skatten man hämtar därifrån kan ibland vara värd den pärsen. Som 6 böcker om foto och en bok om hur färg och form påverkar oss. En bok med Lennart Nilssons bilder och en med Brutus Östlings. Brutus skulle jag egentligen sett på den skånska naturfotofestivalen men sen hoppade jag över det och fotograferade lite fåglar istället. Får väl se hur bra böckerna är! Spännandespännande!

Inga kommentarer: