Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, mars 13, 2008

Ang lite allt möjligt

ang: sunkig kreativitetinlägget, så har jag ju faktiskt skaffat ett par bakgrunder, eller tre om man ska vara nogräknad. Fast dom hade inga svarta så det fick bli jättevitt, mindre vitt och mellangrå istället. Och resultatet från den jättevita ser ni på tävlingsinlägget. Har fått brev från mamma (två st kuponger till gratis glass på pressbyrån) & från Hanna (knappt läsligt men trevligt ändå ^^ ). Nu ska jag fortsätta med engelskan. När uppdraget är klart så ska jag belöna mig själv med lite fotograferingstid! ...så egentligen borde jag ju inte sitta här o skriva..!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Tack för att du sa till, har gått av bara farten (hade ju skrivit rätt i rubriken iaf:P) Men jag har rättat till det nu :)