Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, mars 18, 2008

Jag är vithajen i simhallen!

Denna vill jag ha. 4 GB för 1000 spänn. Känns värt och bra. Får se om man har råd med det sen när man kommer hem från Skåne/Småland igen ^^.


Idag kom Bella, Gabbi, Emmi o Fanny på besök. Det var supertrevligt och det var säkert dom glada känslorna som sporrade mig till att simma 20 längder (500 m) på 13 minuter och sen efter tre minuters vila simma 20 (lugna) längder på 23 minuter :)
Jag är så gladgladglad, att det gått så bra ikväll. Jag var ett med vattnet, jag var vithajen, den underbara vithajen, och jag älskade det!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag älskar den och jag brukar inte gila äckliga grejer. Den smakar som kall ooy - ha den i kylen några timmar innan du dricker den. Jordgubben är också ok, men vaniljen - bläsch.

kram