Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, mars 15, 2008

Melodifestivalen 2008

Handlat på IKEA nu och nu tänker jag skriva det "obligatoriska" meldoifestivalsinlägget inför festivalen:
Charlotte Perrelli: Vinenr hon så ska jag lära mig hela hennes låt utantill eftersom jag fortfarande kan Tusen & en natt utantill. Och hon vinner säkert.
Sanna Nielsen: inte hört låten.
"tvillingarna" nånting: inte hört låten.
Nordman: Grym låt, dock inte melodifestivalgrejs.
Frida feat. Headline: Usch jag orkar inte höra den. neh.
Sibel: Skitlåt men håller med Anna - hon vinner säkert bara för att.
kommer inte ihåg fler nu så jag måste kolla upp...
Linda: ähum, ja, men hur komemr den låta på engelska?
BWO: bra låt punkt
Christer Sjögren: inte hört låten.
mja, alltså perrelli vinner nog, om inte annat sanna eller sibel.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror Perrelli vinner!!

JT sa...

bra sammanfattning =) jag gillar också nordmans låt, synd att den nog inte skulle lyckas i eurovision!

Anonym sa...

vem fan bryr sig om bögar