Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, mars 04, 2008

Vårklädeskollage obefintligt.

Sitter och funderar varför jag inte chockade er med ett kollage av lite outfits jag skulle vilja ha... Kommer inte på varför men å andra sidan, varför skulle jag? Jag kan ju ändå inte komma i dom kläderna än på ett tag, med lite tur i maj kanske. Enligt viktklubb.se skulle det vara möjligt för mig att ha tappat mina 6,9 kg till den 22:a april. Hmz, jo visst, eller hur säger jag och låter extremt skeptisk. Men ändå, hur svårt kan det vara? ett kilo i veckan ungefär. Om jag börjar springa igen så kan det nog gå, men å andra sidan vågar jag inte detoxa om jag börjar springa. Och detoxa vill jag på ett sätt. Fast en negativ sak finns det ju med att gå ner i vikt. Jag kommer behöva skärp i nästan alla byxor. Å andra sidan så kan jag knappt ha några byxor nu så... äsch, jag ska gå ner i vikt. På ett eller annat sätt.

jag gillar dock hm's kläder starkt.

Inga kommentarer: