Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, mars 13, 2008

Simma mot ett dumdristigt mål

Nu ska jag iväg och simma mot det enormt dumdristiga målet 80 längder på en kväll. Jag har till halv nio på mig. Fast första ska jag posta brev ^^ Snällasnälla kommentera jättemycket under tiden (ordentliga kommentarer!) så jag har nå att se framemot när jag kommer hem!

recension från brutus östling: Örnarnas rike:
jo säkert läsvärd om man orkar, de texterna jag läste var superbra och många av bilderna var superfina. Tyvärr inte så stor variation. Tyckte bäst om örnen i solnedgången på sidan 154-155.

edit note to myself: snigelbrev är lätta att tappa bort det är därför man använder email. Till och med när man lagt dom på idiotsäkra bra kom-ihåg-platser så har dom inte en sökfunktion som dagens mailinkorgar.

Inga kommentarer: