Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, augusti 02, 2008

Just ja, en uppdatering på synvinklar.se

Ja just det, vill ni köpa utskrifter av mina bilder så hör av er till mig, minna@synvinklar.se, med vilken storlek ni vill ha och vilken bild så skriver jag tillbaka och berättar hur mycket det kostar och sen berättar du om det är ett ok pris och sen fixar jag så att du får bilden (utan ram) skickad hem till idg efter att jag fått mina pengar. Är det någon av bilderna på en modell måste jag ju självklart fråga modellen först om jag får sälja bilden, men alla andra bilder säljer jag.
Ja, jag säljer även för att använda på websidor eller till reklam, samma sak där, hör av er. Då vill jag att ni berättar vad ni ska använda bilden till. Och även här måste jag självklart höra med modellen om det är ok att sälja vidare bilden.

Inga kommentarer: