Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, augusti 02, 2008

Kom igen, gratis nu!

Jag borde nog sova nu. Egentligen. men jag har som inte lust. Känner hur jag sitter o spänner käkarna. Dåligt Minna, dåligt. Har rensat bdb's. Har fixat objektivrör till mina objektiv. Har fixat blixt (inte bröllopsfotografsparodihistorien). Utan en gigantisk sak om jag kan toppa på kameran. Den blir lite övertung kan ju sägas. Men en blixt ändock. Ska kolla vad det var pappsen hade ute på kontoret imorrn. Påminnelse till mig själv: band till klänningen. Hade ju varit klantigt att åka till Gotland utan band så man kan knyta i ryggen. Mycket klantigt.

Så, alla kära sthlmsläsare. Vad finns det för roliga butiker i sthlm? gärna inom gångavstånd från centralen. Menmen, finns det inga roliga affärer där så kan jag väl dra mig en bit med tunnelbanan.

Finns det någon sthlmstjej som vill bli fotad, för jag har inte ett jota att göra annars på söndag. En kille går väl också bra, men jag har bättre erfarenheter av fotograferingar med tjejer. Jag fotar dig i så fall gratis. Jag får lägga upp på hemsidan och... äsch, läs här (http://synvinklar.se/prislista.htm) vad jag får göra istället. Och vad du får göra. 5 bilder får du gratis, resten betalar du för. Översta, porträtt-prislistan gäller. Kom igen, först till kvarn. Med lite tur hinner jag med en eller två stycken på måndagen den 11:e också. Skriv här om ni är intresserade! Bor ni inte i sthlm, men kan ta er dit så går ju det bra.

Inga kommentarer: