Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, oktober 24, 2007

Ann-Therese - Skapare

Idag vill jag framhäva en av dessa människor som uppskattas väldigt mycket, men enligt mig borde uppskattas ännu mer!

- Ann-Therese -
Skapare av communityn Dojjan.com och en oerhört duktig fotograf som trots motgångar i livet alltid försöker vara glad och positiv.


www.anntherese.se
www.dojjan.com
www.mostphotos.com/anntherese

Ann-Theres gör ett strålande jobb med commuityn Dojjan, som hon gjort. En community som verkligen behövs, en samlingsplats för oss som är skapare av text, musik, bild... Där man kan ladda upp sina alster och inte behöva känna att man sågas av någon anledning. En riktig lyckoträff är Dojjan. Bli gärna medlem där!
Ann-Therese har precis som alla oss andra motgångar men jag tycker att hon tar motgångarna på ett så exemplariskt sätt och försöker göra det bästa av situationen och lyckas nästan alltid. Ann-Therese är värd en plats här i bloggen för att hon visar oss, som inte har samma personliga stytrka i motgångar, att livet faktiskt är kort och man ska leva för det man älskar och att det alltid går att förbättra situationen.

Tack för att du visar oss alla att motgångar bara är prövningar som gör oss starkare och att det alltid finns något positivt att ta fäste på.

Inga kommentarer: