Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, oktober 26, 2007

En timme senare

En timme har gått och nu funderar jag riktigt allvarligt påatt gå ut och hämta två svarta sopsäckar och sätta den ena i den andra, så dom inte går i sönder och sen slänga ner allt icke-ömtåligt där för att sen kunna slänga ner allt mindre ömtåligt i resväskorna. Jag pallar helt enkelt inte packa nu. Åh vad jag blir trött på det här. Jag vill ju bara sova egentligen. Blä. Okej, jag har i alla fall ätit upp de få bananchips som var kvar. Nu slipper jag tänka på att jag inte ka få dom mosade. Kanske ska käka upp all nötkräm så jag slipper ta med dom också? Nästa gång ja far ner då ska jag inte ta mycket kläder med mig. Försöka i alla fall. Kommer antagligen att misslyckas så jag får väl satsa på att minska klädstorlekarna istället. Fast det är ännu större risk att jag missar på det. Okej, en kvart ger jag det. Är jag inte klar då så blir det sopsäcksprincipen. Nånting ska väl mina föräldrar fått i mig om städning: "Blir det inte flyttat dit det ska vara, så stoppar vi ner det i en sopsäck och sen får du det nån gång."

blablabla vad jag babblar. Synd att man inte får betalt per ord man skriver. Blä för pengar. Alla borde få vara rika.

Inga kommentarer: