Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, oktober 24, 2007

Nytt bloggprojekt

Tre kommentarer, det är allt som behövs på nya bloggen och sen är den garanterat officiell. Ett projekt som jag funderat ett tag över och hållet på med idag och igår typ 4-5 timmar. Jag längtar verkligen till att få visa den för allmänheten. Riktigt längtar. Men först ska jag ha några expertkommentarer.
Sitter fö övrigt och dricker thé nu. Av det nya kaktusthéet jag köpte igår. Gottgott är det! Men nu ska jag gå och hämta mer thé sen ska jag fortsätta med programmeringen. Och sen ska jag skriva in naturkunskapen på datorn, sen ska jag gå ut på kontoret och scanna in mattepapprena och sist med inte minst så ska jag börja med engelskan. Fast det hinner jag nog inte, jag ska till mummu ikväll så jag måste nog gå och duscha sen, för jag ska vara klar innan fyra. Jag förstår inte riktigt hur jag kan tycka att engelskan är så himla tråkig. Jag älskar ju att lära mig alla andra spåk!
Ähum ja, jag skriver väl någon gång ikväll också antar jag.

(idag är jag på riktigt sånt här: Sprida-Glädje-Humör!)

Ha en bra dag alla där ute!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känn dig saknad ;P

Unknown sa...

nu börjar jag gråta. jag vill hem till er villvillvill, saknar er så jävla mycket!!!