Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, oktober 25, 2007

Niklas - Kompis och älskling

Dagens idol är en person som har extra stor plats, både i mina tankar och i mitt hjärta.

- Niklas -
Pojkvän, underbar kompis, skapare & bilfantast

http://xuthus.bilddagboken.se
http://xuthus.pixbox.se

Niklas är den som tagit sig in i mitt hjärta på 2 sekunder och sedan stannat där. Han fångade mig redan från första sekunden genom att skriva med rosa text på msn och göra paraplyer efter alla smileys. Han har sedan den första sekunden alltid vandrat i mina tankar och i mitt hjärta.
Han är även en underbar kompis, och alla som vågar lära känna honom en vän för livet. Han älskar att hålla på med fotografering och photoshop och är grymt duktig på det dessutom. Niklas tycker även att det är väldigt kul att prata om bilar, att köra bil osv. Han är väldigt duktig på allt som har med bilar att göra enligt mig!
Tack för att du finns Niklas, du vet att det inte finns ord nog att beskriva dig!

Inga kommentarer: