Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, oktober 31, 2007

Annika - Kompis

Idag är det en av de få kompisar jag har som bor i Skåne som ska få bli idol


- Annika P S -


http://www.lunarstorm.se/blubbet

Annika förtjänar att vara idol eftersom hon är en sådan glädjespridare! Man blir jämt glad av att träffa henne och man går jämt därifrån med ett sorgset leende. Man ler eftersom man är så glad men är lika ledsen för att man måste skiljas åt.
Annika är även en grym musiker. Hon kan spela det mesta, åtminstonde alla instrument osm jag kan namnge. När hon hade spelat fiol i ett halvår var hon lika duktig som jag. Då hade jag spelat i fyra år.
Jag tycker att Annika är mer än mycket värd att bli dagens idol och jag tror att om några år så komemr hon att vara både en idol och en förebild för väldigt väldigt många.

Inga kommentarer: