Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, oktober 24, 2007

Malmö & jag söt

Jag tycker att jag är söt på den här bilden.
Tack
Rania för att du hjälpt mig tycka om bilder på mig själv.
Du är en av mina största idoler!
(fråga inte vad det gröna på bilden är, för det vet jag inte



Idag var jag i Malmö, köpte lite allt möjligt.
  • En solcellsladdare som jag inte får att funka. blåä, för jag vill verkligen ha en sådan. 375 kr
  • En present, säger inte till vem men tror att personen vet *hemligt pris*
  • Handskar, syns på bilden, på glitter för 75%-rea *glad* de kostade ju bara 20= Jippy!
  • Halsband, finns på bild, på glitter för 75%rea. Tänkte köpa det för en månad sen i Pite men då var det för dyrt och nu kostade det 20 = Jippy!
  • Hårgrej med tuppfjädrar (äkta enligt flugbindningsexperten pappa), den borde synas på bilden. Gör dne itne det så är det synd om er. punkt. Typ 12 kr
  • Eftersom jag har blivit för tjock så fick jag inte köpa något godis, så jag köpte bara naturgodis. Ananasyoghurt för 15 kronor och Mexicanos för 5 kronor och bananchips för 10 kronor. Dessa var dock bara goda så länge det var mexicanoskrydda på dom.
  • Och sen så köpte jag thé. Höstglöd (Svart thé: Safflorblommor samt arom av tranbär, fläder och grädde) har inte smakat än men doftar ljuvligt. Piltre på doften. Vintersaga (Svart thé: Äppelbitar, mandelbitar, kanelbitar samt arom av apelsin och citron). Doftar också ljuvligt! Och är supergott så länge det inte är för starkt. Cactus (Svart & Grönt thé: Solrosblommor, kaktusblommor samt arom av jordgubb, rabarber, maracuja och grädde). Doftar hur gott som helst. Och bara lukta på namet... Kärlek! Totalt pris (1 hg x 3) = 75 kr.
  • Fototidning. på engelska kommer inte ihåg vad den heter men 85 kronor kostade den i alla fall.
Sammanfattning: Jag är glad för allt, plånboken är lessen för allt. Fast det blev ju tvärtom när det gällde laddaren, eftersom den var dyrast och måste lämnas tillbaka.

Sen idag så gick remmen till kameraväskan sönder, just när jag sa hej till Robert. Anni sa sen att han hade undrat vad som hade hänt. Ja som jag sa till Anni, bra timing att gå sönder. Men allt verkar fungera åtminstonde kamerahuset.

Nu segsegar bilduppladdningen jättemycket... men jag publicerar ändå inte inlägget föra det är klart.


Bara för att jag alltid kommer att älska riddarsporrar.
Riddarsporrar i mitt hjärta!

Inga kommentarer: