Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, oktober 26, 2007

Rita Söderlund - Skapare

Idag är det en person som har lagt ner mycket arbete framför datorn för att skapa en fotobok, till glädje för sig själv, mig och några andra.

-Rita Söderlund -
Fotograf, skapare och underbar medmänniska


http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=22552
Användarnamn: Rita (om inte länken fungerar)
http://www.fotomania.se
Användarnamn: Rita Söderlund

På Fotomania-sajten bestämdes för ett tag sedan att vi skulle sätta ihop en bok. Frågan avr då vem som skulle göra det och Rita tog tag i det. Rita har lagt ner mycket jobb på det här och jag vet att jag har velat ändra en massa som säkert inte varit lätt att ändra och dom andra har säkert också haft synpunkter.
Därför är Rita min idol idag, för att hon har ställt upp för en grupp människor. För att göra något gemensamt som vi alla kommer att ha nytta av. Det är någonting som många fler borde göra i dagens samhälle.
Jag ska hädanefter lära mig att ta mig tid att göra saker som inte bara gangar mig själv, utan även min omgivning.

Inga kommentarer: