Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, oktober 26, 2007

Jag ska aldrig mer packa en väska. (och inte ljuga heller)

jg säger bara fyfan för att packa, det är det värsta som finns. Jag, Mimmi o pappa åker halv åtta imorrn. Hur mycket jag har packat? Inte mer än det so legat i resväskan hela veckan. Men jag borde verkligen göra det nu. Svarta sopsäckar hitåt tack. Problemet är inte det att leta upp alla saker, problemet ligger i att få ner allting i väskan. Jag menar, det har ju gått en gång så varför funkar det inte nu?
Jag ser att det borde gå ner, rent volymmäsiigt borde det till och emd bli plats över. Och mitt ögonmått är bäst i familjen, till och med bättre än pappas. Och han jobbar ändå med sånt. Jag försöker trycka ner det, kläderna viks och rullar och knökas ner. Utan framgång (såklart). Är det någon som förstår attt jag tycker att det är roligare att sitta och leta add-ons till Firefox? Jag tänkte väl det. Har förresten hittat en ganska rolig grej, som säkert är roligare till min egen dator eftersom jag har fler bokmärken där. Den här add-on:en (Yoono) går ut på att man surfar och den sparar information och sen finns det en tärning där som lumpar fram masa roliga sidor. Fast ibland med lite knäppa sammanhang. Gmail kan man ju tänka sig ska slumpa fram typ hotmail. Den slumpade fram Googles kalender. Man ser ju vilka sida som slumpningen bygger på. Det är ju bra i alla fall. Sen så verkar det som om man kan spara sina bokmärken i det programmet också. Men det har jag laddat ner ett annat program som jag är helt säker på gör det: Foxmarks. Men det var inget skojjigt program. Bara praktiskt.
Ser nu att klockan är nästan halv fyra. Usch säger jag bara. Inte ens lönt att gå och lägga sig. Synd att det är så kallt annars hade jag packat, käkat min frukost och sen gått ut och lagt mig i bilen. Nu segar bloggen en massa så jag hinner skriva en hel mening innan den skrivs in. Ungefär som Niklas gamla mobil. Där hann jag skriva hela sms:et innan den ens hade kommit till mitten på första meningen. Blablablabla... Väntar på att se alla stavfel jag gjort... Så äntligen, det tog en stund. Typ en hel minut från att "segar en massa" tills den reagera och skriva till "stavfel jag gjort...". Men nu, nu ska jag gå och packa. Kan vi låtsas. För både du och jag vet att det inte komme bli av. Inte så mycket i alla fall...

Hej så länge i alla fall!

Inga kommentarer: