Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, oktober 23, 2007

Rania - Kompis

Idag blir det en person som betytt väldigt mycket för mig senaste tiden:

- Rania -
En person som under väldigt kort tid har betytt väldigt mycket för mig. Hon har stöttat mig och fått mig att förstå att det handlar bara om fula ovanor att inte tycka om att se bilder på sig själv.


http://reila.bilddagboken.se
http://reila.blogg.se
http://www.lastfm.se/user/Narabinaki

Igår var första gången på väldigt länge som jag kunnat säga till mig själv, helt ärligt att jag är söt på det kortet. Och detta tack vare Rania. Rania är en person som jag hittade på bilddagboken och som lägger upp väldigt mycket bilder på sig själv. Rania fick mig att förstå att det är inte självklart att stå framför en kamera, utan övning ger färdighet. Nu endast två veckor efter att hon hade sagt detta så känner jag mig bekväm framför kameran. För första gången på oerhört många år. Rania lägger även upp mycket vardagsbilder, som jag alltid längtar efter att få se, och även om det kan bli många ibland så klickar jag ändå mig igenom dom med glädje och väntar förväntansfullt över vad som kommer härnäst. Kort sagt: Rania är en person som gör min tillvaro mycket roligare och jag är helt säker på att det finns många fler som håller med mig.
Rania får därför vara första kompisidolen ut här i bloggen. Inte för att det är någon ordning egentligen, men hon har gjort mig så glad dom senaste dagarna!

Tack Rania för att du finns och är så underbar som du är!

Inga kommentarer: