Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, oktober 19, 2007

Romantiska moln och pedagogiska photoshopguider

En av flygvärdinnorna vi hade idag (Lule-Sthlm) var jättelik han där i cityakuten. Ni vet den där killen som står och skriker på den mörka tjejen som är hans praktikant eller nåt. I reklamen för serien alltså. Eller heter det flygvärdinna när det är en man ens en gång? Flygvärd låter så knäppt. Jaja, kan det heta sjuksköterska kan det väl heta flygvärdinna.

Sn fotade jag massa från flygplanet idag *älska moln*. Det var värsta romantisk utsikt mellan lule & sthlm. Och sen nu ikväll var jag o Tilda ute och fotade. Av nån knäpp anledning så verkar jag typ vara hennes idol. Det säger pappa också att jag är. Stackars unge som har mig som idol... Men visst, bättre det än nån knarkare. Har i alla fall inte hunnit kolla på bilderna mer än i kameran.

Köpte i alla fall en engelsk fototidning idag. Det var åtminstonde fina bilder, och photoshopguiden förstod jag eftersom det var såna där pedagogiska rutor som visade i vilka "spakar" man skulle dra. håhåjaja.

Helene (faster min) sa idag att hon hade skrivit ut min photoshopguide. Hon tyckte den var pedagogisk. *glad*.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahhaha, ja tänk om hon valde den knarkande uteliggaren före dig ;O

Unknown sa...

Haha jo det hade ju varit hemskt xD