Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, oktober 21, 2007

Fotodag med pappsen

Eller i alla fall halvdag. Gick upp halv sju o käkade frukost och sånt där, och sen skulle vi ut och fota soluppgången. Som vägrade infinna sig. Det var först jättemörkt, sen jätteblått, sen rosagult, sen dagsljus. Eller morronljus eller vad man säger. Men det var skojjsigt i alla fall! Uppdaterar kontinuerligt min bilddagbok så ni kan se bilderna där istället!

Men det blev många bilder i alla fall. Ca 600 stycken. Både ryggen och ögonen värker efter att ha kollat igenom hälften och redigerat några. Men jag vet att om jag inte gör det nu så blir det aldrig av, tyvärr.

Men nu ska jag fortsätta tortera min kropp, hejs!

Inga kommentarer: