Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, oktober 26, 2007

Och ytterliggare en timma senare...

så är jag faktiskt klar. Utan hjälp från svarta sopsäckar. Men en sak är ju klar: Det är tur att jag inte åker ensam, för mitt bagage väger 26 kilo. Som 13 mjölpaket. Och man får bara ha med sig 10 mjölpaket. Men som tur är så åker Mimmi med och det betyder att vi får ha 20 mjölpaket med. Och hennes väger kanske 4 mjölpaket. Som absolut mest.
Det ska bli så himla skönt att komma hem. Ni anar inte. Jag saknar er alla hur mycket som helst, verkligen jättejättejättemycket! Och sen saknar jag min (snabba) dator, att kunna lyssna på musik. Ljudet på den här datorn är helt muppat, det fördröjs. Ungefär som när man klinkar på piano: "klin-nk". Och då kan ni ju föreställa er hur det låter när man lysnnar på melodic metal (Nightwish, Lame Immortelle, Leaves Eyes m.fl...). Så jag saknar datorn väldigt mycket. Men mest saknar jag er. Och speciellt Niklas. Niklas, när jag kommer hem då tycker jag att vi gosar ner oss i sängen direkt för jag är så sabla trött. Det är ju inte lönt att gå och lägga sig nu. En timme innan man ska upp. Men det skulle vara så skönt... Riktigt skönt. Fast jag måste ju fixa mer på datorn. Föra över till hårddisken och sånt. Blä (igen).
Nä gomorron på er allihopa!

Inga kommentarer: