Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, oktober 29, 2007

Hanna - Skapare

"ekologisk estetdam
Motsatsen till krig är inte fred, det är att skapa! -LA VIE BOHEME B -Rent"
Dessa är de första orden hon har på sin press och de får även vara de orden som kommer att presentera dagens idol:

- Hanna -
Hanna är en tjej på arton år som jag ser upp grymt mycket till! Hon är glad och trevlig och trots att allt inte går som hon vill så satsar hon ändå och läser på Västerås Konstskola.

Självporträtt, gjord av Hanna


http://www.dojjan.com
Användarnamn: hannsepannsan

Hanna är den där tjejen som får en att lysa upp hela rummet när man ser att hon har skrivit ett nytt blogginlägg. Hon får mig att må riktigt bra, utan att egentligen göra något alls. Och det är sån energi jag vill kunna utstråla, till alla er som sitter där ute nånstans och läser detta. Hanna älskar att måla och efter lite krångel så läser hon nu på Västerås . Att utstråla sådan styrka som hon gör genom sina blogginlägg, trots att allting går emot henne. Det är hon värd minst ett Dagens Idol-inlägg för.
Tack Hanna för att du alltid får mig på så bra humör, och har fått mig att inse att det mesta löser sig om viljan finns!

Inga kommentarer: