Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, april 24, 2008

3 vaddå??

3 Favoriter!

Internetsidor:
Mja, om man ska gå efter de jag checkar oftast blir det dessa tre
1) aftonbladet.se
2) bilddagboken.se
3) athena.liber.se (det är där allt mitt skolarbete finns)

Bloggar:
Herregud, bara tre...
1) Hanna Fridén
2) Anna
3) Sandra Hansson (mer känd som Citronmuffin)

Prylar:
Den här var ju lätt i alla fall :)
1) Kameran
2) Datorn
3) Öronpluggarna (mina blå popcorn är bäst!)

Länder eller städer:
jaha, som jag vill åka till eller som jag varit i eller..? Det blir som jag varit i, också får det bli städer.
1) Kalmar
2) Stockholm
3) ehh... kommer inte på nå här så det får bli vilket land jag helst vill åka till: Nya Zeeland

Hobbies:
1) Fotografera!
2) Design
3) Vara utomhus

Inga kommentarer: