Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, april 17, 2008

eller hur vah? vad?

Äh va fan, nu får den här jävla datorn gå o dra nå gammalt över sig. Tråkig som fan och inget finns att göra. Bläbläblä... Menmen, tvätt ska ju hängas o allt sånt där. Eller ja det ska väl vikas, inte hängas. Känner mig jättekreativ men 1) jag kan inte rita 2) jag har inte mitt cs3 här och raw-konverteraren i elements 4 är hemskt dålig i jämförelse. Jag kan ringa Karin, men vad ska jag säga? Dålig idé. Angelika då? Något bättre idé. Sean? Sämre idé. Niklas? Han lär få sår i öronen när jag väl kommit på tåget, stackarn. Man kan ju fan inte ringa o prata med folk när man inte gjort nåt. Gått barfota i gräset? Jamen det kan man ju lika gärna smsa. Herregud, vad jag har tråkigt. Blahablaha. Städa - eller inte. Ja just det, skulle ju ta tvätten. Men sen? Voffsepromenix? Kanske. Ska ju ut o röra på mig ändå. Kanske bra idé. Kanske dålig idé. Kanske rita? Men jag är ju inte så bra på det... Men öva då! Men ja kanske... eller inte. Gaaah.

Inga kommentarer: