Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, april 08, 2008

Världens tråkigaste rubrik

Nu sitter man vid den här apparaten igen. Funderar på att dra på mig ett par leggings under byxorna o dra ut på långpromenad. Skulle vara jävligt skönt känner jag ty jag känner mig helt gråtfärdig (riktigt varför är jag inte säker på) och en långpromenad brukar hjälpa. Å andra sidan vill jag inte lämna Karin här... Så jag får väl se hur det blir. Först ska jag in på funbeat.se (världens bästa träningssite enligt mig!) och läsa.

Engelskabok-recensionen blev urkass men jag inser att engelska b-kursen nog är mer min grej, mkt läsa och sånt. Sen engelska c har jag inte helt koll på om jag måste läsa men där är mkt skrivande tror jag - inte min grej. Idag fick jag i alla fall superhjälp om hur jag ska göra på tyskan, så det ska jag göra imorgon efter projektarbetspresentationen klockan 0800.

Sen är jag uppe i 37,5 km sen ett tag tillbaka. Fats jag har ju bara haft cykel + cykelväder sen i tisdags så det är sen dess jag cyklat det. Cyklar jag till skolan imorgon också så har jag klarat av mitt cykelmål på 50 km! Det är alltså 7 km enkel väg...

Men oj vad mörkt det blev helt plötsligt... Man kanske skulle strunta i promenaden... eller inte... ja ni känner ju mig så det lär ju inte bli av nu när jag väl börjat tveka haha. Ska föra över lite bilder från min dator till Karins så jag kan lägga upp på bdb. Eller kanske på flickr. Eller oj tvärtom, på flickr och kanske på bdb. Sen ska jag göra engelska. Och sen får vi se hur det blir.

Niklas: När du läser detta så ska du veta att jag tänker på dig något så himla mycket att jag håller på att bli knäpp!

Inga kommentarer: