Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, april 19, 2008

Hallå!? Privatliv, tack!


Jag kan slå vad om att de stackars fåglarna i Dalskärs hamn tyckte det. Men, jag älskade den vackra hamnen i Bergkvara och i sommar komemr det definitvt bli ett besök uppe i Torsås för att hälsa på Angelika och fåglarna i hamnen och en tur till Öland... och ja alltihop!
Men nu sitter jag o redigerar bilder. 18 seriösa plus den här. Och nu ska jag gå o laga mat.

Igår mådde jag förresten pyton. Riktigt riktigt dåligt. Det började med att jag åt majs i förrgår, det tyckte inte min mage om så toabesök avr 5:e minut blev det. Sen började jag frysa, och sen frös jag ännu mer samtidgt som det gjorde ont i bröstkorgen. Sen började det göra så ont att jag inte kunde andas utan fick anstränga mig jättejättemycket för att kunna andas. Efter två samtal och en spya senare så mådde jag så pass bra så jag kunde somna. Imorse mådde jag bra men det gjorde fortfarande ont så idag blev det akuten. Så nu har jag alltså två alternativa lösningar. 1) Panikattack & 2) Kommande infektion. Jippi säger jag bara. Jippi.

Inga kommentarer: