Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, april 22, 2008

Fan helvetes jävla skitvg.

Jag vet ju att jag kan. Men så jävla lätt är det inte när man är skitstressad och allt gubbjäveln vill ha är ett snabbt svar. Den som har mvg i matte behöver inte vara den som svarar snabbast. Jag fick inte ens visa vad jag kunde på de svårare uppgifterna. Helvetes jävla skitskitskit. Helvetes jävla fittkukskitbläurkvg. Faan. Jag vet ju att jag kan. Jag vet ju. Men skitjävelsgubben ville inte låta mig visa det. Faan. Huvudsaken är för fan att jag kan komma fram med rätt resultat, inte i helvete att jag kan svara på två röda med sånt osm andra måste skriva ner på papper först åtminstone. Faan. FanfanfanfanFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.

Inga kommentarer: