Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, april 14, 2008

Känslan av igenkänning

Nu har jag glömt bort er stackars läsare igen, fy skäms. Men å andra sidan så har jag pluggat järnet!
Nu är Matte B klar i alla fall, dock hade läraren glömt ge mig tider så jag mejlade nyss om det. Svenska A's sista uppdrag (nr 5 alltså) skickades in för några minuter sen, så där väntar också en betygsdialog sen. En betygsdialog som innehåller föreläsning om sykonkärlek. Får kalla kårar av bara tanken, har nästan glömt bort hur man gör ju! Engelska A's sista uppdrag (nr 5 här också) är också inskickat, i fredags, så det får jag tillbaka någon gång imorgon och sen blir det munta på det också. Tack Sean för mvg+:et på förra inlägget!!
Idag har jag varit i den stora farliga staden Hässleholm (inte så farlig men det roligare så) och shoppat loss. Eller rättare sagt, hittat underbar klänning bara för att upptäcka att den ser helt mupp ut om man inte har bh under. Alltså muppöverdel på kläning och kärlek-vid-fösta-ögonkastet-kjol. Och priset var också mupp, 250 spänn är på tok för mkt. Eller ja, kanske inte egentligen, men alltså för en fattig student är det det. Känns som om jag har sagt 'fattig student' på tok för många gånger de senaste dagarna... I den farliga staden Hässleholm satt jag även på bibliotek och gjorde diktanalys. Jag krälade även på marken och fotograferade vid ett tillfälle. Och så såg jag massa gamla klasskamrater men endast en kände igen mig. Kanske för att det var den enda som jag inte brydde mig om att han kände igen mig?
Sen har jag druckit massa thé, Earl Grey har satt sig fast i mitt smaksinne igen. Ni som känner mig lite bättre vet ju att jag de senaste månaderna övergått helt till sucketter, men i mitt Earl Grey ska det vara riktigt socker, så det så. Och idag har jag ätit "två röda med tre bröd"! Alltså har jag ätit hos Pølsemannen. Men, jag är helt säker på att jag betalade tre kronors överpris. men vafan gör det när man får äta röda med bröd!?
Haha stackare, nu blev det ett sånt här långt inlägg igen, bara för att jag inte skrivit på några dagar. Men då kan jag lika gärna fylla på med mer: helgen bestod av gille innehållandes tyska- och matte-plugg och natten bestod av kyla och massa uppvaknande och de två närmsta minuterna kommer bestå av prat med Älsklingen. Sen vet jag inte hur framtiden ser ut...

Inga kommentarer: