Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, april 22, 2008

Joggingtur i härliga vårvädret!

Idag lyckades jag med något av det som jag trodde skulle vara mest omöjligt i mitt liv just nu (inte att få mvg i engelska alltså). Jag lyckades jogga mer än 50 meter. Mer än 100 meter. Jag lyckades faktiskt jogga 4500 meter. Fyra och en halv kilometer alltså. På 40 minuter. När jag kom hem var jag helt slut och hade börjat må lite småilla, men jag avr grymt impad över min insats. Jag frågade var klockan var och inte förräns 10 minuter senare insåg jag det: Jag har joggat i över 40 minuter, inte fyra, inte tio, utan fyrtio minuter. Första joggingpasset som var seriöst på säkert ett år, och jag bara joggade på. Helt jävla fantastiskt var det! Wow! Yaaey!

Dessutom har bästa Ann och bästa Sture sagt att jag borde få en ny muntatid i matte!!!

Det har som blivit vår här också nu (om man bortser från 15 cm snö på varenda gräsplätt) så det är superhärligt!

Inga kommentarer: