Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, april 25, 2008

Triss i svanar

Klicka för större!

Ja, jag fick alltså lite bråttom innan, vi skulle till Patrik ju. Men nu är jag här så nu kan jag skriva klart inlägget. Hoppas någon ser det i alla fall, haha! Men jag o älsk har spelat pingis nu, gick ganska bra för min del efter jag o älsk hade bytat racket. Då fick jag in en hel del trevliga träffar!

Men svanarna i alla fall: Vi har ju en grupp på fyra fem svanar som brukar flygga utanför vårt fönster, så exakt så man nästan kan ställa klockan efter dom! kvart över nio flyger dom mot hamnviken och kvart i fem flyger dom åt andra hållet. Nu har dom gjort det i en vecka och jag tror jag skulle sakna ljudet av dom ordentligt om dom inte skulle göra det. Imorse så låg jag faktiskt och väntade på att höra dom... Jag tycker att svanar är helt magnifika, de är liksom symbolen för allt vackert i vår värld. När jag var mindre så brukade vi åka och fiska i bosarpasjön och där fanns två svanar som de hade döpt till Gunde & Marie Svan. De kommer man ihåg väldigt tydligt...

Inga kommentarer: